zondag 10 januari 2016

De doop van Jezus

We zijn begonnen met een openingsgebed:
Ik kijk even om me heen en zie de mensen weer die ik hier vaker tegenkom.
Ik zie ook mensen die ik nog niet eerder heb gezien hier.  
Ik zie mensen die vrolijk zijn, maar ik zie ook mensen die serieus en bezorgd kijken.
God, U hebt ons uitgenodigd om samen te komen: U luistert graag naar de dingen die wij te vertellen hebben, maar U hebt ons ook iets te vertellen en we luisteren er graag naar. We voelen ons hier thuis.
Amen

Daarna hebben we gelezen over de doop van Jezus en gesproken over onze eigen doop.
Samen hebben we het sacrament van de doop doorgenomen.



De volgende kinderwoorddiensten zijn op 24 januari en 7 februari.
Op 14 februari start ons Veertigdagentijd-project en is er elke week een kinderwoorddienst t/m Pasen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten